The wishlist name can't be left blank

Načini plačila in dostava naročila

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila: 

  • Plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu.
  • Plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti) z nakazilom na račun Peter Zorko s. p., rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke. Po vplačilu se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.

Izdaja računa

Rozinca po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v samem izdanem naročilu v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.



 

STROŠKI IN DOSTAVA BLAGA

Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«.

Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 60,00 € so brezplačni, od 00,01 € do 59,99 € je cena pakiranje in dostave 3,50 €

Za dostavo naročil na območju R Slovenije uporabljamo dostavno službo POŠTA SLOVENIJE. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo in si pri plačilu po povzetju obračunajo provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije (pri plačilu predračuna tega stroška ni). Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije.

V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

 


Dostava naročila traja do 5 delovnih dni oziroma odvisno od zaloge pri dobavitelju - med vikendi in prazniki ni dostave. V primeru zamude vas o tem nemudoma obvestimo.

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
     

Koliko znašajo stroški dostave? 
Stroški dostave znašajo 3,5 € na področju Republike Slovenije.

 

V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

 

Osebni prevzem
Osebni prevzem je mogoč na dveh lokacijah:

  • na sedežu podjetja Cesta bratov Milavcev 81 a, 8250 Brežice
  • v butični trgovini slovenskih izdelkov Rozinca, Topliška cesta 35, Čatež ob Savi

Po elektronski pošti vas obvestimo, kdaj je paket pripravljen za osebni prevzem. Osebni prevzem izvršite z obvestilom, poslanim po emailu ali SMS-u in s podpisom o prevzemu na sami lokaciji prevzemnega mesta.


 

Poškodbe pri dostavi
Poškodbe pri transportu se lahko zgodijo. Prosimo vas, da pri prevzemu pošiljke pregledate njeno vsebnost. V primeru poškodb javite na telefonsko številko 070 861 622 ali na email spletna@rozinca.si. Dogovorili se bomo, da celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrnite na naslov:

Trgovina Rozinca, Cesta bratov Milavcev 81 a, 8250 Brežice. Po vračilu vam bomo zagotovili nadomestno pošiljko.